Followers

on sem 6 sub-event...TEATER SAYANG SI JEBOL

on that day sem 6 masscom shahputra held teater at the auditorium...siang tu aku g la booth celcom..saje je nak usha number..sbb mmber aku sume dah dapat number free...aku pon apa lagi...aku dengan megah aku g kat booth tu n mintak number..huahahaha...that person incharge kat booth tu mintak num ic..aku pon bagi la....pastu die tny aku 'ABG PERNAH GUNA TAK U PAX"..n aku berkata "PERNAH"...pastu dengan menyesal nye perasaan aku..aku x dapat num free...sumpah sedeyh...nak cover malu aku beli la number baru yg berharga spluh henget..omg..boleh makan mcd kot dgn 10 henget....tapi num aku chantek r gak...huahahahaha...xpela...dah terbeli coz of nak cover malu punya pasal...DDAMMIT...malam tu aku g la TGK teater...BOOOOOOOORRRRRRRRRIIIIIINNNNNNNNGGGGGGGGGG!!1...sbb pelakon die dapat watak yg x mencabar langsung..sbb suma dapat karakter ap yg diorg dh praktikan dlm hidup....pffftttt....ok for your information...teater ni bukanlah kita pentaskan apa yg watak kita alami..tetapi watak yg bukan dgn diri kita....tapi takpela...KAKAK SHASHA a.k.a amir asyrraf tu pandai direc n make story..TAHNIAH BEB...new talent kot..hohoho...tapi agak sedey la sbb pelakon lama pon still x boleh nak grab watak yg diorg dapat...tapi x pe..nice try...len kali jgn sombong eh dgn pelakon2 veteran mcm HAKU ni ha..eh??k bye....

dah abis teater aku mcm nak blah je sbb serabut dlm sudi tu...huh!!...jumpalah cikgu2 aja menari aku...dh lama x jumpa diorg...so dua2 cikgu tu aku jumpa...hohoho...nthen ad cabutan bertuah...AKU DAPAT WEH...nak dijadikan cerita aku klua awal hadiah aku kat apit...thanx apit pegangkan..sbb sape yg beli topup ke number ke yg berharga 10 henget dapt cabutan bertuah..hehe...the moral of this story is....BERBALOI BALOI BELI NUMBER CELCOM WEH..hahahahaha...10 ringgit n aku dpt goodies bag...

present to you...THE CELCOM GIFT...muahahahah