Followers

futsal and badminton

those two sport aku dah mula bergiat...seperti mana sedia maklum...AKU MMG X GHETI MEN BOLA NI...lagi2 futsal...but im good as a goalkeeper position....wooohhhoooo...ok dari kecik mmg aku takut ngan bola..and for your information aku ni x suka main sukan yg menggunakan kaki...*lebih baik kudung*...hahaha...futsal ni memenatkan sebenarnya...SUMPAH...padang je kecik tapi penat die...ya rabbiiiiii....kat kuantan ni 3 kali seminggu aku mesti main...sbb x tau nak watpe weh...BOHSANG...oh whatever it is...futsal is cool...but i need shoes, keeper glove, shortpants...hurrrrmmmmmmmm....sory umi..n one of the fact duit abis ialah bende alah ni la...hehe...more information about futsal...TRY IT YOURSELF DUDE...



badminton pon antara sukan2 kemuncak yg aku pilih...sbb badmnton ni boleh laaaaaaa...sbb apa boleh??sbb aku penah main dr skolah rendah...about smashing ke main net ke..ek eleh kacang bebeh...haha..angkuh x??hahaha....ok badminton aku main sminggu dalam??ok boleh dikatakan selang seli ngn futsal...hohohoh...on badminton i need shoes and also sports attire...eh over lak...hehehe...ha...raket...tu yg paling penting..ok slamat tinggal