Followers

SEKOLAH-SEKOLAH KU

hai nak cite pasal sekolah ni aku lemah..sbb aku ni nak kata plajar bermasalah ...xkot...hahaha...ok tahun 2008 aku disekolahkan oleh ayahanda aku di SK LA SALLE,PJ..nak ceghite pasal skola ni mmg terbaik...aku tersangat2 la aktif dalam skolah ni...nak tau kenapa..ha ni aku bgtau kenapa...sbb cikgu2 sane sporting..ad la penah dlm 20 kali aku kene sebat kat sana...sbb x siap homework la makan dalam kelas la...nak ingtkan balik mmg klakar r cite die...aku kat skola ni aku join sajak,syair,pantun...and paling AWEOSOME skali aku join bercerita dalam bm n bi...dua2 aku bolot weh menang...dalam becerita tu aku melalut ape pon aku x tau...tapi menang...cikgu kata aku ad muka konfiden...huahahahhaha....oh btw aku ingt lagi waktu hari guru...cikgu ad tanya aku.."NABIL,AWAK NAK BUAT PERSEMBAHAN TAK WAKTU HARI GURU NANTI"..aku dengan konfiden.."NAK"...dalam seminggu gak la aku carik sajak x jumpa2...xde ilham org kabo...last2 atas stage dengan mengigil lutut kaki sume aku pon pot pet pot pet la atas pentas....tetibe cikgu sume bersorak...aku mcm WHAT THE HELL(xdela sebut kuat2)... ad cikgu menangis....hahahaha...terharu seh...aku berjaya nangiskan cikgu yg aku paling benci...ok x ingt nama die...haha..ok ad kisah lagi aku x bleh bla katskola ni...aku join pakaian beragam....hahaha..aku nak cite pon tergelak sorang2...2 weeks before pakaian beragam tu umik aku ni sibuk la memeikio aku nak pakai baju ape...last2 khalasiah bg idea aku buat nelayan.....rare gile beb..aku tny org len sume bujet2 hot..doktor la ape la...aku pon tny khala siah camne nak buat baju tu...khala siah g jahit singlet aku ngn kain perca..pinjam topi keje abah and jangan tekezut AKU AD SAMPAN TAU...sampan tu khala siah yg buat ...thanks khala...a day before show tu aku pon sibuk la try baju...mcm biasa lah..aku mmg dari kecik suka berangan...hahaha...tangkap la dgn camera polaroid..(HELLO AKU DAH GUNE DULU OK POLAROID TU DR KORANG..KUNO NYE BARU NAK GUNE)..ok....on stage..ceh aku pon jalan ngan sampan tu mendayung bagai sume..kibar jala suma...last jala aku tersangkut jala aku kat topi abah tu...aku mcm kelamkabut..nak nangis pon ad...hahaha..last2 cikgu yg paling aku sayang..ingt lg nama die..MR EUGENE MARK MORAIS....die tolong kuarkan jala tu..lama gak la...malu GILA BABI....haih..pastu x leh blah aku menang...woooohhhhhooooooooooooo...balik umik soh pakai balik baju tu tunjuk hadiah....hahahahahah...ok aku dah tergelak sorg dh ni....haaaa...and aku ingt lagi time solat...ad kelas agama..aku ni ngelat skit..waktu tu x pandai lagi ponteng klas...haha...pegi klas agama buat2 sakit perut la apela...and aku sllu lari kalo ad hafazan...zalimnya aku waktu tu...haih...ha ad agi dulu aku dari darjah satu sampai darjah 3 aku kelas first je...3 MERAH..and aku suke blaja music..mr eugene yg aja aku..aja recorder,piano,bende ketuk2 ngn tangan tu,triangle..eh banyak la...haha...ermm ap lagi ek...haaaaa....ad skali waktu rehat darjah 3..aku rehat kat kantin baru..ad kantin baru bukak..pastu aku dengan konfiden minum air org...pastu cina tu tanya camne leh air die tggal sikit..pastu aku buat2 muka x bersalah..aku cakap x tau...aku terus g tandas bawa hot dog kecik aku..terus muntahkan air tu..yelah cina beb..kalo x kerana sebelum rehat tu aku dah blaja halal haram xd makna aku nak g tandas...hahah,,,,TIME PUASA...aku rasa aku ad kira lah bape ari aku puasa...haha...aku puasa siang tu..pastu aku tgk ramai gile g kantin skolah menengah...*dulu kantin SKSI xde weh terpaksa tumpang skolah menengah)...aku konfiden pegi aku beli nasi kuah kari n ayam...sedap weh...balik umah buat2 puasa...hahahaha...sory umik..ape lagi ek..aku rasa tu je ingt..maklumla dah dewasa...hahahahah...SAPIENTA ETCARITAS

(xde logo)

NEXT IS SK SAUJANA IMPIAN...ok setelah berhjrah ke kajang...aku di sekolahkan di sk saujana impian...sekolah ni pon sejarah bagi aku...hahaha...masa mula2 masuk aku duduk sebelah syazwan iskandar...itu la first mmmbr aku kenal..and aku rehat skali ngn dia...aku klas 4 cekal....*puas aku ingt nama kelas*...pastu mula la berjinak2 kenal org...hohoh...antaranya..ok ramai sgt...pastu aku mula la bergiat balik mcm skolah la salle tu...wweeeehhhooo...ape je aku x masuk??sajak,syair,pantun..and aku ingt lagi jadi conductor waktu choir merdeka....bhahahahhaa....xbleh bla do..aku pakai vest..pastu pakai glove kawat...hahaha...klaka la siot...aku mcm rasa diri aku noob gile..hahaha..bialah..pastu aku masuk chorus speaking..hamek kau..3 taun masuk x penah menang...aku ingt lg waktu aku darjah 4 kot..ad la sorg mmbr aku ni die nak berebut takhta ngn aku jadi conductor chorus speaking...hahaha...sampai bergaduh aku ngn die..n for your information die tu perempuan..haha...nama die?ok samantha..sory sam..klaka weh..last2 biasalah hero akan mengalah..aku la tu...die conduct cam haram..mmbr aku sume x berapa suke sgt ngn die...hohoohoh....xpela...haaaaaaaaaaaaaaa...paling membanggakan...AKU MASUK BORIA WEH....gempak x??aku jadi tukan karut walaupun hakikatnya aku mmg suka mengarut....hahaha...alhamdulillah kitrg sampai peringkat negeri kot..kalah pulok...hahaha...waktu zaman2 tu zaman kegemilangan and first time boria ad kat skola tu and first time skolah tu menang..ecewah...team boria aku..aku, hafizan,afiq,shafiq,raimi, hazim,apis black...ok x ingt dah...hahaha..pastu waktu perform kat hotel *kat area bangi*..x ingt pulok name die..syazwani nak berebut takhta ngn aku ...cikgu mariam pon dah senyap je...ha btw CIKGU MARIAM fav teacher aku...go kak yam...hahaha..die sporting la kengkadang garang weh..penah kene maki sbb x hafal lirik boria..sedih do...mcm biasa aku ni bukan seorg yg serius dalam kelas....haha..kelas sains bes sbb ad eksperimen..kelas kh awesome leh tido and main tools dalam tu...aku ingt lagi waktu kh...ad pertandingan jambatan kukuh..aku group ngn derek..kitrg ponpuas la memiki cane nak kukuhkan jambatan tu..last kitrg tgk samantha nye..kitrg tiru bulat2...hohohoh...jahat gak la...hehe..oh btw waktu skolah saujana ni aku mula aktif ngn sports..xkisahla olahraga ke ape ke...sangat2 aktif...wooohhhooo...skolah ni banyak gak la berjasa ngn aku..hehe..tq guru besar..waktu ni PN SARIAH BT AHMAD jadi guru besar...lama jugak la ek...haha

ok yg tu skolah rendah..skolah menengah????banyaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk sgt..ok abaikan..nak tau lebih lanjut pasal aku waktu skolah..rajin2 la email ek...nah ni ha senarai sekolah aku dulu

SK LA SALLE,PJ
SK SAUJANA IMPIAN,KAJANG
SMK AGAMA ALAWIYAH,ARAU
SMK SEGAMBUT JAYA,KUALA LUMPUR
SMK SAUJANA IMPIAN, KAJANG

UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (shahputra)



ok lepas saujana impian je aku masuk kolej shahputra as a  UITM masscom student...tq to all my teachers and friends for supporting me sehingga sampai ke tahap ini...THANK YOU ALLAH FOR GIVE ME CHANCES TO LIVE IN THIS WORLD...and tq umi n abah serta adik beradik..coz ur my only family that i have...love yall